Friday, December 17, 2010

My favorite jeans

Ima vec neko vrijeme da sam smuckala ovog ljepotana, holo efekt mu nije neki i na slikama se uopce ne vidi, uzivo na suncu se ipak da primjetit. Danas je eto izaslo malo sunca pa zakljucih da na nokte treba stavit nesto sto super izgleda na suncu.

 



Kao sto vidite nokti su mi opet kratki, nazalost opet je jedan puknuo i onda su morali svi otici. Nadam se samo da ce opet malo porast do nove godine da mogu napravit kakvu dobru konadikuru.





Unutra su S-he 427, ponesto Essence Forever mine i My boyfriends jeans iz Denim wanted te malo Catrice Sold out forever. Volim raditi ovakve frankene jer onda imam priliku potrositi i lakove koji su mi dosadili, a dobijem neku novu nijansu koju nitko nema :)





I za kraj jedna fotka u sjeni, a ja moram razmislit sto da radim ovaj petak navecer iako bi bilo najpametnije ucit :) Inace naslov je takav jer sam imala traperice tocno ove boje koje sam obozavala, nazalost kako u zadnje vrijeme je sve jako lose kvalitete su se raspale. Bar imam lak da me malo podsjeca :)

6 comments:

  1. dobar lakec,nema šta :-)
    a trapke nisu bile dobre :-(

    ReplyDelete
  2. Dobar mix,i ja volim mijesati lakice ali cesto budem nezadovoljna rezultatom:)

    ReplyDelete
  3. Čudovita barva =). Do novega leta je pa še ravno dovolj časa da bodo tvoji nohti zopet malo daljši =)

    ReplyDelete
  4. Kako fora boja! :O <3
    Smijem li pitati kako mješaš lakove u jednu boju? *noob*

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)