Tuesday, December 14, 2010

Dark'n'glamorous

Kad jednom krenes s noktima, tesko je stat, tako da nastavljam u tom tonu ^_^. Danas za vas imam dva ljepotana iz Glamourama LE od Catrice-a. Nazalost slike nisu slikane u istom osvjetljenju, ali nadam se da mozete dobit dojam kakav je svaki lak.


Ovo je Times square at midnight, tamnoljubicasta baza sa crvenim i plavim sitnim shimmerom. Druga slika je na suncu, nadam se da se vidi shimmer, poprilicno je suptilan pa ga je tesko uhvatit.



Ovo je En vouge, tamno plava baza sa plavim shimmerom. Ja bih ovu boju nazvala ponocno plavom. Druga slika je slikana s blicem i lijepo se moze primijetiti shimmer.



Evo ih i jedan do drugog, vidi se da su oba tamna i ako ih ne obasjava svjetlo nije neka velika razlika, ali ako malo sunce zaigra onda njihova ljepota dodje odmah do izrazaja.
Trajnost nisam puno provjeravala, mislim da nema neke velike razlike medju njima sto se toga tice, drugi dan se pocne vidjet pohabanost vrhova i onda vec mijenjam lak. Oba imaju veliku klasicnu Catrice cetkicu i treba bit malo pazljiviji s nanosenjem. En vouge moze proci i samo s jednim slojem, dok TSAM svakako treba dva sloja, s drugim svakako treba pazit jer znaju ostat rupe koje ne izgledaju lijepo. I da preporucam topcoat da se ljepse sjaje, nemaju sami taj glossy finish. Uf ovaj put puno slika i puno tipkanja :) nadam se da nisam zagnjavila ^_^

8 comments:

  1. gledala sam taj tamnoplavi ali mi je Dijana rekla da mi ne treba (ona je moja savjest),iako sad žalim jer je predivan!!!!

    ReplyDelete
  2. Times square at midnight izgleda savrseno! Sta cu kad padam na bilo koje ljubicaste tonove :)

    ReplyDelete
  3. @maybe-i ja imam prijateljicu koja je savjest, ali je redovito ne slusam ^_^
    @noir- u zadnje vrijeme i ja, a sve nesto stalno vidim nijanse koje nemam
    @ines&nail-a nista onda u potragu po kozmima, mozda je ponegdje jos neki ostao

    ReplyDelete
  4. Oh, that's a beauty! Pretty shimmer <3 I'm afraid I'm too late and can't get it anymore, since it's from a LE collection. The LE coll. from Catrice are really worth looking at! :)

    ReplyDelete
  5. Oba sta zelo lepa. Tvoji nohti so zelo lepi <3

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)