Monday, November 1, 2010

Review: Essence express dry drops


Ovo je jedna od novosti u Essence asortimanu i posto jako cesto lakiram nokte odlucila sam kupiti ove kapi da bi skratila vrijeme susenja laka, jer ponekad naprosto nemam vremena cekat sat vremena i vise da bi se lak osusio. Ali nazalost ne mogu reci da sam prezadovoljna. Ako imam vise od jednog sloja laka na noktima ili malo deblji sloj, ove kapljice osuse samo povrsinu, dok u unutrasnjosti sloja lak jos uvijek ostane tekuc i na malo laganiji pritisak prstom samo proklize i napravi rupu. Ako imate zivaca, a opet i vremena mozete izmedju tankih slojeva kapat ove kapi pa onda prati ruke prije novog sloja jer su ove kapi masne pa se slijedeci sloj ne bi dobro primio mozete.


No ne mogu pohvalit ovaj proizvod jer obecava suhe nokte u jednu minutu, sto ne ispunjava, a i ako ga koristim za nesto brze susenje, ovako intenzivnim koristenjem cu bocicu jako brzo potrositi. Ne smatram ovo isplativom investicijom, a dobije se 8ml proizvoda za nekih dvadesetak kuna vise manje, ako se dobro sjecam. Preporucam da trazite dalje ;) Rekla bih jos i da mi se cini kao da je ovo manja a time i neisplativija verzija express dry spreja jedino sto je prakticnije pakovanje kojim ipak ne zamastite cijelu okolinu kao sto je bio slucaj sa sprejem.

6 comments:

  1. Hvala ti na ovoj recenziji. :) A baš sam mislila uzeti te kapi. Znači, isto ulje? Imam ovo u spreju i stoji mi u ladici negdje.

    ReplyDelete
  2. ma da.. to nisam ni vidjela! (trudim se izbjegavati kozmo u zadnje vrijeme.. i odjednom imam novaca za sve.. hmmm cudno :)) bas zanimljiva ideja im je ovo, al super kaj si recenzirala pa sad necu doc u napast da si to kupim :)

    ReplyDelete
  3. Imam sprej od S-she i vjerojatno je isto kao i essence. Samo što ja, kad sprejam, sprejam ruku u kadi. Operem kadu vodom i amen. Inače, draži su mi oni lakovi koji se brzo šuše (ak nisu u debljem sloju, naravno). Bolje ovak neg imat sprej.

    I iskreno, nisam znala da treba čekati po sat vremena da se osuše lakovi, meni je maksimum bio pol sata... o_o

    ReplyDelete
  4. Meni i seche vite ovo odradi super brzo...a i nemam baš neke 'sporosušeće' lakove kako mi se čini pa ću ovakve proizvode preskočiti :-)

    ReplyDelete
  5. hvala na recenziji, jer sam već bila u napasti da ga kupim!

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)