Friday, November 26, 2010

Clyde you are forever mine

Ok, prvo ispricavam se na ovako dugoj i ne najavljenoj odsutnosti imala sam ogromnu guzvu na faksu, koja je sad ipak malo jenjala i imam vremena za napisat i pokoji post. Jucer sam napokon polozila i jedan ispit sa prilicno lijepom ocjenom pa sam kupila par stvarcica za proslavit :) no o tome cemo u nekom drugom postu.
Danas jedna sparkly kombinacija za koju vec vidim da cu je proklinjat kad je budem skidala, ali mislim da vrijedi toga jer bas lijepo bljesti. Podloga je Forever mine iz Denim wanted kolekcije, a preko je Clyde glitter topper iz twins kolekcije, oboje essence naravno :D





Prosli post je bio tag post, pa posto me nailcrazy tagnula za nesto drugo da poodgovaram i na ta pitanja, a tagani su opet svi koji procitaju a nemaju ovo odgovoreno ^_^


1. Zašto si stvorila blog?
Prvi blog jos tamo davne 2003/2004 iz zelje za pisanjem, za stvaranjem kao mjesto za izrazavanje. Do danas se to bas i nije puno promijenilo samo sto sam otkrila kozmetiku i da se volim igrat s njom pa volim sudjelovat u ovoj razmjeni slika i misljenja i savjeta i svemu.


2. Koju vrstu blogova čitaš?
Uf ne citam samo jednu, najvise citam blogove vezane uz lakove za nokte, ali i ostalu kozmetiku, modne blogove, lifestyle blogove, interior design blogove ima tu buckuris svega :)

3. Imaš li omiljenu marku dekorativne kozmetike?
Rekla bih Catrice, ali tu naravno dolazi i Essence, oboje jeftino i kvalitetno

4. A odjeće?
Tu nemam bas kupim sto mi se svidi

5. Koji proizvod dekorativne kozmetike ti je najbitniji?
Ako se bas moram odlucit onda lakovi za nokte

6. Koju boju najviše voliš?
To ovisi o dobu godine, trenutno plava( i siva, ali ulaze tu i roza i crvena ^_^)

7. Tvoj parfem?
Trenutno Thierry Mugler Innocent illusion, ali prizeljkujem Givenchy Ange au demon


8. Koji film najviše voliš?
Gospodar prstenova iako mi padaju jos neki na pamet ali ovo je prvi izbor

9. Koje države želiš posjetiti i zašto?
Novi Zeland i Australiju radi zanimljivog krajolika i zgodnih frajera sa sexy naglaskom, Japan jer me fascinira njihova kultura, Finsku da vidim jezera, Englesku da popijem dobar caj, Rusiju da popijem dobru votku ^_^ i tako dalje :D

6 comments:

  1. Prekrasna manikura <3

    Čestitam za ljepo oceno =)

    ReplyDelete
  2. Prelijepa kombinacija lakica:)

    ReplyDelete
  3. ja imam onaj lila topper i obozavam ga al dobro kazes, ubijem se dok ga skidam pa mi to uvijek ubije veselje.. :-/ cestitke za ispit! :)

    ReplyDelete
  4. Čestitam na položenom ispitu :-)
    Krasna mi je kombinacija...opet ću morat u shoping :-(
    Čestitam,svi su odgovori točni hihi

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)