Thursday, October 21, 2010

NOTD: My heart is blue


Napokon sam pronasla program u kojem mogu stavljat okvire :)) Za pocetak da se ne prepadnete novih tema ^_^ nastavljam s noktima. Prije nekog vremena sam obecala swatcheve denim wanted lakova, ali odustah zbog popucanih noktiju. Pa moji nokti vec neko vrijeme pucaju i ne znam kako ih spasit tako da je ovo My boyfriends jeans na kratkim noktima. Po mom misljenju ne izgleda lose na kratkim noktima. Inace imam traperice ove boje, divno ih je sparit s ovim lakom u nekom outfitu. Forever mine ce drugom prilikom, nadam se kad bude sunca za razliku od danas :)



3 comments:

  1. Nije loše na kratkih nohtih=). Lepa boja je, škoda da ga nisem dobila v trgovini=(.

    ReplyDelete
  2. Meni se čini da tamnije boje uvijek bolje izgledaju na kraćim noktima...ni ja sa svojima nikako na zelenu granu,pucaju,listaju se...ma tko ih šiša,ja ih isto nalakiram :-)

    ReplyDelete
  3. meni su isto jako pucali, otad se trudim zdravije se hraniti, uzimati vise vitamina itd., pomoglo je zasad..
    ne brini radi kratkih noktiju. i ja vise volim tamnije nijanse na kratkim noktima. lak je lijep, cini se kremast i gust, al od plavih nijansi vise volim ponocnoplavu.

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)