Thursday, October 28, 2010

GG, and it's not Gossip Girl

Moja prva gradient manikura(Green Gradient :D ) ikad, nisam neki ljubitelj zelene boje, pa moram nac nacin kako da mi postane zanimljiva iako ove nijanse kao same mi jesu zanimljive, ali su ipak zelene XD



Zanemarite ocajno stanje kozice i zanoktica gledajte samo lak ^_^ ili bolje receno lakove, na krajevima su Spruced up(palac), I sea you(srednjak) i Sold out forever(mali prst) a na kaziprstu i prstenjaku su smjesana dva susjedna :D Nadam se da vam se svidja :)


6 comments:

  1. Sviđa mi se, efektno :)
    I sladak blog,
    pozdrav, Ana

    ReplyDelete
  2. weeee kak slatko :) :) mozes probati i onak sa spuzvicama za sminku nanositi tamni lak na vrhove noktiju - to isto famozno izgleda. imas upute na sminkerici, trazi gradient nokti.

    ReplyDelete
  3. pop :) probala sam to jednom, zasad mi ne izgleda zadovoljavajuce, ali nadam se da cu se ispraksirat i u tome

    ReplyDelete
  4. hahahaha umirem od ovoga sto si napisala ZANEMARITE OCAJNO STANJE :D

    ReplyDelete
  5. Super si ovo složila,baš mi se sviđa :-)

    ReplyDelete
  6. srednji mi je super, morat cu do dm-a... :D

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)