Wednesday, September 1, 2010

Wanting focus


Uf imam teskoca s koncentracijom, opet i sa zeljom za ucenjem. Zapravo rekla bih opcenito problemi s motivacijom. Nakon svih tih silnih godina moram priznat da je prisutno malo zasicenje. Jos uvijek se ne mogu zamisliti da studiram ili radim nesto drugo u zivotu. Osjecala bih se prazno i neispunjeno. Znam da bi mi to trebali biti najveci motivatori i "driving force" za nastavit, ali je ipak tako tesko.
Oduvijek sam kampanjac i sve radim u zadnji cas, ali sad je sve cak i doslo u fazu da ni u zadnji cas se ne mogu natjerat da krenem. Internet niposto ne pomaze jer mi samo daje izlaz oko toga sto da radim umjesto da ucim, puno sporta na televiziji takodjer ne pomaze, pogotovo jer je kosarka koju obozavam na repertoaru.
Nadam se da cu uspjet si isprovocirat taj klik u glavi inace ovi ispitni rokovi nece dobro zavrsit za mene. Znam da me pomalo demotivira i tezina i kolicina posla koji je predamnom, ali to niposto nije razlog zasto ne bi mogla zapocet. Moram savladat tu tehniku "djecijih koraka" u zivotu, jer rezultati niposto ne dolaze preko noci. A najteze je dugotrajno ostati motiviran kad ne vidis izravno rezultate svog rada. Moram naci nacin kako da si predocim sto sam sve postigla i zasto je bitno da nastavim istim putem i kakvi ce biti rezultati.
Don't let anything bring you down :)

4 comments:

  1. imam isti problem kao i ti, tako da znam kroz kaj prolazis. evo jedan savjet kaj meni pomaze - stavim si neku chill out muziku na mp3 (a telefon ostavim u drugoj sobi), imam neki set od skoro 1h i ne dizem guzu od stola dok ne prodje set.. muzika me ne smeta jer je tiha, a motivira me jer je u pitanju neki lagani electro.. eto to je, osim ucenja u knjiznici gdje je radna atmosfera (trenutacno ne mogu ic u knjiznicu zbog nekih kucnih obaveza) jedini nacin da ista gradiva prodjem.. sretno :)

    ReplyDelete
  2. hvala na savjetu probat cu i to jer trenutno nista ne funkcionira :/

    ReplyDelete
  3. Uf poznajem to. I sama se borim sa time, al kad se mora, mora se! Ond radita jednostavno stavim knjigu ipred sebe i učim i ne ustajem!

    A desi se i da sve drugo radim, samo ne učim, čak i sobu sredim a to stvarno ne volim. x) Al sve je preče od knjige. :P A internet je smrt, mogu da budem cjeli dan za kompjuterom. x)

    Sretno! Nadam se, da če sve proči kako treba. ;)

    ReplyDelete
  4. AKo pronađeš neko rješenje, odmah na moju adresu podijeliti :)
    Meni ne pomaže ni to što je ispit za par dana, tako da ako te to ne utješi...:)

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)