Sunday, September 5, 2010

Undead? dead


Jednom davno poslikah undead? lak, no buduci da nisam bila zadovoljna urednoscu odlucih to ne objavit na blogu, no stjecajem novih okolnosti...



Nazalost jucer mi je torbica s lakovima odletjela na pod i udesila dvije zrtve, jedna je i tako bio prakticki prazan lak, a druga zrtva je nazalost undead? taman kad je limited edition otisao s nasih polica :(

zrtve


Jucer sam ga i koristila posljednji put i zakljucila kako bas ostavlja lijepe tragove za "konadikure"

Undead? rest in peace (or pieces should I say) :(

9 comments:

  1. šteta! baš je zanimljiva boja... bio... ;)

    ReplyDelete
  2. haha koliko sam se sad smejala. undead. dead. nije kome je recheno, nego kome je sudjeno :)
    za utehu ionako je nekako chudno/tamna boja

    ReplyDelete
  3. Kad sam došla do Dm-a zbog tih lakova, ničeg više nije bilo :(

    Inače, Sjećanja jedne gejše su "must read" :) Predivna knjiga, pročitala sam ju već triput!

    ReplyDelete
  4. Ajme baš mi je žao, lak je baš lijep.

    Dobila si dvije nagrade na mom blogu
    http://lalicanailart.blogspot.com/2010/09/blog-award.html

    ReplyDelete
  5. Iskreno, čudna mi je to boja. Ali, moja sućut! :(
    Povjeri u Nami ili Mulleru, zaostaju za razliko od dm-a. Tako sam ja u Mulleru našla plavo sjenilo i plavi lak kad su, tada, prije mj dana povukli iste iz dm-a.

    ReplyDelete
  6. Btw. onaj post je bio samo testiranje, slučajno zaboravila na njega. :D

    ReplyDelete
  7. au, bas steta :( ja sam jedino tog od cele kolekcije htela ali nisam uspela da ga nadjem.

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)