Tuesday, September 21, 2010

I love pink

Valjda onaj trenutak kad sam napisala da cu stavit swatcheve denim kolekcije mi je puknuo nokat i morala sam ih skratit sve i sad mi se ne svidja kako mi ti lakovi izgledaju na kratkim noktima, tako da cete danas vidjet nesto drugo. Moj prvi franken lak, nije se odavno dogodilo da sam dvaput za redom namazala isti lak na nokte, al eto ovaj ljepotan me nekako odusevljava. Sastoji se od malo S-he 427, 465 i essence 19 rock and roll




blijesti rozi je i ima holo odsjaj, jos razrjedjeniji od 427, ali taman iznenadi kad ga obasja svjetlo iz nekog posebnog kuta


Jel ponekad muckate same svoje lakove, sve znamo da nikad ne postoji dovoljno nijansi u nasim kutijicama s lakovima :)

3 comments:

  1. Super ti je ovo ispalo :)

    Ja se baš spremam mućkat svoje prve lakove... i to holo i šljokičaste lakove. Ali neću mješat lak sa lakom nego u prozirnu bazu ubaciti šljokičasti ili holo prah. Jedva čekam da mi dođe sva oprema pa da se bacim na mućkanje.

    ReplyDelete
  2. Ja uglavnom miksam crvene nijanse. I općenito uglavnom nosim njih. I ljubičaste/roze iste :)
    Plavi su mi predivni, ali bojim ih se, ne znam zašto :(

    ReplyDelete
  3. ja nisam nikad smuckala svoj lak.. al bas bih to probala :)

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)