Saturday, June 5, 2010

Seven random facts



The rules:

Link to your tagger and list the rules

List 7 random facts about yourself

Tag 7 people (and make sure you check back and see what they say!)

If you're tagged, play along and pass it on!

Moj prvi blog tag post, za tag je zasluzna Dorotea. Ja necu nikog poimenice tagat, ali ako se sedam ljudi koji procitaju ovo osjete pozvano napisat ovakav post nek mi jave da procitam :)

1.Uopce ne znam pjevati iako obozavam pokusavati, nasamo naravno

2.Obozavam gledat sport, rukomet i kosarku posebno

3.Ne volim zelenu i smedju boju, posjedujem jako malo stvari u doticnima zbog toga

4. kazu da sam vise left-brained a i potvrdjuje se vise volim matematicko/logicko razmisljanje

5.Tolkien je my all time favorite pisac

6.ne volim frizere i sisanje i zato to redovito odgadjam

7.kod filmova moj izbor je uglavnom romanticna komedija

Eto, sad znate sedam novih stvari o meni koje niste znali prije ovog posta ^_^

1 comment:

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)