Tuesday, June 15, 2010

NOTD:Going to the bottom

Iako si ponavljam da mi ne trebaju novi lakovi, uvijek pokleknem, ovaj put je pao Deborah sense tech 03, ilitiga mat plavi lak. No ipak vam ga necu pokazat u njegovoj mat krasoti danas jer sam morala odmah nalijepit nesto na njega. Buduci da sam parsto kilometara dalje od mora nego sto bih htjela bit, inspiracija su mi bile morske dubine koje obozavam. Nadam se da sam ih uspjela docarat, meni se svidja. I oprostite nije bas najurednije, nisam jos dovoljno ispraksirana oko ciscenja laka koji dospije tamo gdje ne treba.
Koristeni lakovi:
Deborah sense tech 03
Essence 19 Rock and roll, stara verzija(rijedje rasporedjene srebrne sljokice) i nova verzija(sitnije sljokice), samo za lanac na sidru :)
Essence bijeli lak iz seta za french
i Essence plocicu za stambilje
i Essence nadlak maximum wear

5 comments:

  1. nisam uspjela uhvatiti sidro :(
    preslatko izgleda!

    ReplyDelete
  2. neeee :( ja sam u splitu :((
    hvala što si mi javila! nadam se da nisu le :((

    ReplyDelete
  3. ha, srebrne šljokice, to mi je jedno vreme bio najnajdraži koncept za nokte. ali ostarila sam izgleda, sad samo candy apple dolazi u obzir. a ovo je baš je super! možda i osvežim svoju beauty rutinu :)

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)