Friday, June 11, 2010

Crazy about colors, olovka za oci

Essence Crazy about colors je trenutno aktualna akcija u nasim dm-ovima i ponekom kozmu koliko sam upoznata, pa sam ugrabila i ja pokoju stvarcicu kad sam naletila na nju. Jedna od njih je olovka za oci u nijansi 02 Lilac forever. Iako se u zadnje vrijeme trudim kupovat sto manje kozmetike dok se ne rijesim nekih zaliha ovo mi je jedna od najdrazih nijansi ljubicaste tako da je morala biti moja. Sama olovka mi je mrvicu premekana, ali se lijepo nanosi i ne razmazuje lako. Prosjecno je postojana tj. nekakvih cetri pet sati ce se sigurno zadrzat na ocima. Mislila sam se vratiti po jos koju nijansu, al nisam stigla, valjda cu jos stogod zgodnog pronaci. I za kraj naravno slicice

4 comments:

  1. Jaaaaako mi se sviđa!!Inače obožavam sve ljubičasto!

    ReplyDelete
  2. Imam je i ja, i još takvu plavu. Baš su super!

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)