Wednesday, May 5, 2010

Only once a year

Eto danas mi je 23 rodjendan, buduci da imam jako zaposlen dan, ne stignem si pec kolac, pa sam si nacrtala jedan :D  Ako stignem uskocit ce i kakav fini sladoled, ako ne bit ce neki drugi dan. Slavi se u petak ili u subotu, jos nije sigurno, ali ima jos vremena za odlucit se. Poklone ne ocekujem, cak se necu ni sama pocastit necim posebnim, jedino cim sam bas obiljezila ovaj dan je cestitka samoj sebi. Napisana jos prosle godine. Volim si pisati pisma. A tako to pismo izgleda dok je zatvoreno, sad sam ga vec i otvorila i procitala, volim ovakav optimizam s moje strane, daje mi motivaciju. Jeste vi ikad nekom buducem/buducoj sebi napisali/e neko pismo? Probajte jednom ako niste cool je :)

4 comments:

  1. Sretan ti rodžendan, Lendoxia! Svidžaju mi se tvoje ideje! Nadam se, da je bilo puno i slavja i sladoleda! :)

    ReplyDelete
  2. hvala, bilo je svega i finih stvari i slavlja a pogotovo sladoleda :D

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)