Saturday, May 1, 2010

Frosty spring
























Imala sam namjeru napisat duzi post, ali onda shvatih da je praznik rada i da mogu slobodno malo ne radit, pa vam samo lijepim sliku mojih danasnjih noktiju. Sigurna sam da ste svi vec vidjeli swatcheve za Pastel delight kolekciju, ali od viska (slika) glava ne boli.



Ovo je nijansa 01 Pastel yellow i jedna lijepa proljetno ljetna nijansa. Samom kvalitetom laka nisam jako zadovoljna jer se tesko nanosi i voli ostavljati crte. No iskoristit ce se :)

Ja nisam bila nigdje probat ovogodisnji grah, ali rado bih cula ako netko ima zanimljive utiske. I nemojte previse ljencarit danas, morate i sutra, nedjelja je :D

2 comments:

  1. Boja je krasna. Ja ga upotrijebim kao bazu za Konad. :)

    ReplyDelete
  2. Čini mi se, da ču često dolazit na tvoj blog. Imam ovaj lak i druge tri isto tako. Svidžaju mi se. Djeluju niježno, prave su boje prolječa i lita.
    Dobro se čuje: ...malo ne radit... :))

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)