Wednesday, April 28, 2010

Welcome my dear new and old friends

Dobrodosli

Nakon sest sedam godina obitavanja na blog.hr-u doslo je vrijeme da se oprostim, kvaliteta usluge je nikakva, mogucnosti su nikakve, puno spammera malo realnih blogera…bilo je lijepo, al treba znati pustiti neke stvari da ostanu u proslosti.
Sad kad je to pojasnjeno, dobrodosli na ove stranice nadam se da ce nam tu bit lijepo i da je ovo stvarno vise zadnja selidba. Blogam o svemu sto mi padne na pamet, o meni, mom zivotu, kozmetici, modi, glazbi, sportu, faxu… zapravo bilo cemu sto mi je u tom trenu zanimljivo.
A tko sam ja? Studentica, za koji dan ce mi 23, ponekad komplicirana i izbirljiva, uglavnom vesela i u potrazi za zabavom, internet ovisnica, ovisna o ovisnostima ^_^ i jos mnoge stvari koje ce se dat iscitat izmedju redaka.
Do slijedeceg posta, citamo se :)

3 comments:

  1. yay! welcome back i sigurna sam da ce ti biti ugodnije blogati s blogspota - veselim se cescim postovima! :)

    ReplyDelete
  2. btw, zanimljivo ime! ima li neko znacenje?

    ReplyDelete
  3. Sretno s novim blogom :) malo sam gledala tvoj stari i čini mi se baš super!
    i ja jedva čekam da se prebacim na blogspot čim smislim dobro ime xD

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)